توزیع: رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر شبکه توزیع: بخشی از فعالیت های بازاریابی که به صورت سیستم، انتقال محصولات و خدمات را از تولید تا مصرف نهایی بر عهده دارد. عناصر شبکه توزیع 1- عمده ان محصولات و خدمات به ارانی که هدفشان مجدد یا استفاده های غیر تجاری است. 2- خرده ان محصولات و خدمات به طور مستقیم برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مصرف کننده 3- دلالان یا کارگزارانمذاکرات خ .
معرفی کالا گاهی توزیع ,خدمات ,محصولات , محصولات ,ان ,شبکه توزیع ,مدیریت توزیع ,پاورپوینت مدیریت ,پاورپوینت مدیریت توزیع منبع
درباره این سایت