عواقب بی اعتنایی به ابزارهای الکترونیک

در سال‌های اخیر تحولات در شيوه‌هاي سنتي و قدیمی فعالیت‌های بنگاه‌های مختلف زیرمجموعه بخش غیر دولتی و تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی از یک سو و دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی از سوی دیگر، بواسطه استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در ایران همچون اکثر کشورهای جهان ايجاد شده است. در محيط الكترونيكي جديد فاصله‌هاي جغرافيايي و محدوديت‌هاي زماني و مكاني منتفي و انجام فعالیت‌های دولتی و مبادلات تجاري بر پايه اطلاعات بصورت الكترونيكي انجام مي‌شود.

 

لذا در صورت بي‌اعتنايي به اين مهم و عدم سوق یابی به استفاده از تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، شهر الکترونیکی، صنف الکترونیکی و در کل ابزار الکترونیکی برای انجام کارها و فعالیت ها مختلف، کشور با عواقبي چون از دست‌رفتن فرصتهای مناسب، بي‌بهره ماندن از صرفه‌جوييهای ملازم با استفاده از ابزار و روشهای الکترونيکي، کاهش کارآیی، کاهش توان رقابتی در بازارهای جهان، منزوی شدن در عرصه تجارت و فن آوری الکترونیکی و در نتیجه کاهش اشتغال و تولید مواجه می‌‌شود. یکی از مهمترین فعالیتهای تیم بهیدو ، توانمند سازی سازمانها در استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک مانند اپلیکیشن های موبایل اختصاصی و نیز طراحی سایت و پورتال های سازمانی است.


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو استفاده ,الکترونیکی ,کاهش ,الکترونیکی، ,تجارت ,انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پاکدست|مرجع مداحی و سخنرانی فارغ از نتیجه همیشه برنده کاپ باش Maysonina894 site سایت داوود زاهدی تنها صدا بهترین سایت اجناس فوق العاده ستون دین